Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (22)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Данильчук Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Бутницький Ю. І. 
Застосування блокаторів протонної помпи при лікуванні хронічних гастродуоденітів у дітей [Електронний ресурс] / Ю. І. Бутницький, В. Ф. Лобода, А. З. Миколенко, Л. В. Глинчак, Л. Н. Данильчук, Г. В. Драчинська, І. Я. Кобилянський, Н. О. Піскорська, Т. М. Рудик, М. М. Семенова // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2011. - № 2. - С. 36-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appatg_2011_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Данильчук Л. О. 
Інформаційно-профілактичні кампанії у сфері соціальної профілактики торгівлі людьми в Україні [Електронний ресурс] / Л. О. Данильчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2014. - № 1. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2014_1_11
Окреслено зміст, особливості організації, реалізації та ефективності інформаційно-профілактичних кампаній у сфері соціальної профілактики торгівлі людьми в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.519 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Данильчук Л. 
До питання дослідження поняття "компетентність” [Електронний ресурс] / Л. Данильчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_5
Здійснено спробу дослідити категоріальні ознаки та зміст поняття "компетентність". Проаналізовано різні підходи до трактування дефініції "компетентність" у роботах вітчизняних і зарубіжних учених. Виявлено існуюче розмежування категорій "компетентність" і "компетенція". Визначено чотири загальні концепції компетентності: як поведінка або дія; як володіння знаннями, вміннями та навичками; як офіційно достатній ступінь здібностей; як спосіб буття людини. Наведено авторське визначення компетентності як ступеня зрілості людини, що передбачає певний рівень психічного розвитку людини (навченість і вихованість) та надає змогу індивіду успішно функціонувати у суспільстві, взаємодіючи із соціальним оточенням. Обгрунтовано застосування компетнтнісного підходу в процесі наукового пошуку. Охарактеризовано концептуальні особливості визначених ключових компетентностей. Досліджено складові компетентності особистості та виокремлено три групи компетентностей: компетентності особистості як суб'єкта життєдіяльності та самопізнання; компетентності у взаємодії людини з іншими людьми; компетентності щодо діяльності людини, які визначаються в усіх її типах і формах.Предпринята попытка исследовать категориальные признаки и содержание понятия "компетентность". Проанализированы различные подходы к трактовке дефиниции "компетентность" в работах отечественных и зарубежных ученых. Выявлено существующее разграничение категорий "компетентность" и "компетенция". Определены четыре общие концепции компетентности: как поведение или действие; как владение знаниями, умениями и навыками; как официально достаточная степень способностей; как способ бытия человека. Приведено авторское определение компетентности как степени зрелости человека, которая предполагает определенный уровень психического развития человека (обучаемость и воспитанность) и позволяет индивиду успешно функционировать в обществе, взаимодействуя с социальным окружением. Обосновано применение компетентностного подхода в процессе научного поиска. Охарактеризованы концептуальные особенности определенных ключевых компетентностей. Исследованы составляющие компетентности личности и выделены три группы компетентностей: компетентности личности как субъекта жизнедеятельности и самопознания; компетентности во взаимодействии человека с другими людьми; компетентности относительно деятельности человека, которые определяются во всех ее типах и формах.Die article is an attempt to study categorical attributes and the meaning of the notion of "competency". The author analyzes interpretations of the definition of "competency" presented in the works of native and foreign scientists. It is found out definite distinction between categories of "competency" and "competence" in scientific literature. The author outlines four general concepts of a competency. She defines competence as the degree of human maturity, assuming a certain level of mental development of a personality (training and manners), allowing the individual to function successfully in society interacting with the social environment. The article substantiates the application of the competence-based approach in the process of scientific research. The author analyzes conceptual features of competencies of a personality. Basing on the analysis the author identifies three groups of competencies of individual: 1) competencies regarding oneself as a person, as a subject of life and self-knowledge; 2) competencies concerning the interaction with other people; 3) competencies concerning human activity and determining in all its types and forms.
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.185 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Данильчук Л. О. 
Ризики та небезпеки мережі Інтернет: до проблеми інформаційної захищеності дітей [Електронний ресурс] / Л. О. Данильчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_17
Розглянуто загальну характеристику мережі Інтернет. Визначено основні ризики та небезпеки, які існують у мережі. Виділено поради та правила Інтернет-безпеки й Інтернет-етики для дітей.Рассмотрена общая характеристика сети Интернет. Определено основные риски и опасности, существующие в сети. Выделяются советы и правила Интенет-безопасности и Интернет-этики для детей.The article deals with the general characteristics of the Internet. Key risks and dangers that exist in the network are identified. Advices and rules for Internet security and Internet ethics for children are marked out.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.241 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Данильчук Л. 
Роль засобів масової інформації у соціальній профілактиці торгівлі людьми [Електронний ресурс] / Л. Данильчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 190-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_21
Сформульовано поняття "засоби масової інформації", їх склад, властивості та соціальне призначення. Виокремлено функції ЗМІ: інформаційна, освітня, соціалізації, функція критики та контролю, мобілізаційна та оперативна. Увагу приділено соціально-виховній функції ЗМІ як формі закріплення та тиражування цінностей, ідеалів, норм поведінки та соціальних рис. Охарактеризовано соціальних вплив і механізм функціонування основних видів ЗМІ: радіо, телебачення, преси та Інтернету. Проаналізовано взаємозв'язок соціальної структури суспільства та класичної системи медіа-засобів. Розглянуто механізм зв'язку між ЗМІ та суспільством, а також особливості впливу ЗМІ на масову свідомість. Запропоновано класифікацію сучасних медіа на основі суб'єкта, задоволення потреб якого вони виконують: суб'єкт - особистість, суб'єкт - група та людина як член групи, суб'єкт - суспільство та людина як член суспільства.Сформулировано понятие "средства массовой информации", их состав, свойства и социальное назначение. Выделены функции СМИ: информационная, образовательная, социализирующая, функция критики и контроля, мобилизационная и оперативная. Особое внимание уделено социально-воспитательной функции СМИ как форме закрепления и тиражирование ценностей, идеалов, норм поведения и социальных черт. Охарактеризованы социальное влияние и механизм функционирования основных видов СМИ: радио, телевидения, прессы и Интернета. Проанализирована взаимосвязь социальной структуры общества и классической системы медиа-средств. Рассмотрен механизм связи между СМИ и обществом, а также особенности влияния СМИ на массовое сознание. Предложена классификация современных медиасредств на основе субъекта, удовлетворение потребностей которого они выполняют: субъект - личность, субъект - группа и человек как член группы, субъект - общество и человек как член общества.Formulated are the notion of "media", their composition, properties and social purpose. Highlighted are the functions of media: information, education, socializing, the function of criticism and control, mobilization and operational. Particular attention is paid to the social and educational function of the media as a form of consolidation and replication of values, ideals, norms of behavior and social traits. Characterized is social influence and mechanism of functioning of the main types of media: radio, television, the press and the Internet. Analyzed is the relationship of the social structure of society and the classical system of media. Considered is the mechanism of communication between the media and society, and especially the influence of the media on the mass consciousness. Proposed is the classification of media based on the modern subject, the needs of which they perform: 1) the subject - a person, 2) the subject - a group of people and as a member of the group, 3) the subject - society and man as a member of society.
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.948 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Данильчук Л. 
Критерії та показники сформованості інформаційно-правової компетентності особистості у сфері соціальної профілактики торгівлі людьми [Електронний ресурс] / Л. Данильчук // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.926 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Данильчук Л. О. 
Профілактика торгівлі людьми засобами інформаційно-комунікаційних технологій як соціально-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Л. О. Данильчук // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2017. - Вип. 36. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2017_36_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.401 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Данильчук Л. О. 
Теоретико-методологічні засади реалізації концепту "критичне мислення" у вирішенні соціальних проблем [Електронний ресурс] / Л. О. Данильчук, Л. І. Романовська // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2020. - Вип. 34. - С. 63-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2020_34_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 741.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Данильчук Л. О. 
Експериментальне дослідження формування професійно-особистісного іміджу майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю [Електронний ресурс] / Л. О. Данильчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 340-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_72
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.734 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Данильчук Л. О. 
Емоційний інтелект дітей із сімей трудових мігрантів: середовищний підхід [Електронний ресурс] / Л. О. Данильчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2020. - № 3. - С. 106-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2020_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Данильчук Л. О. 
До проблеми відповідального батьківства: результати теоретичного аналізу та експериментального дослідження [Електронний ресурс] / Л. О. Данильчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2021. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2021_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.52 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Данильчук Л. О. 
Результати дослідження "Ставлення батьків до іграшок в житті дитини: соціально-педагогічний аспект": до проблеми відповідального батьківства [Електронний ресурс] / Л. О. Данильчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2022. - № 1(2). - С. 117-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2022_1(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.792 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського